Vervelend dat je een klacht hebt, dat betreuren we. We doen er alles aan om klachten te voorkomen. We gaan het voor je oplossen, maar daarvoor hebben we een aantal gegevens van je nodig.
We hebben onderstaand stappenplan opgesteld, om je zo goed mogelijk te kunnen helpen bij het oplossen van je klacht. We nemen die serieus, dus vragen je om de volgende stappen te volgen:
Liever per post een klacht insturen? Dat kan ook, gebruik daarvoor het volgende adres:
Van der Meubelen Kantoormeubelen
T.a.v. Klachtencommissie
Lageweg 35Q
2222 AG Katwijk (ZH)
We zullen binnen uiterlijk 3 werkdagen de ontvangst van je klacht bevestigen en daarmee voor je aan de slag gaan. We zorgen er na het in behandeling nemen voor dat je meteen, of uiterlijk binnen 10 werkdagen, een reactie van ons ontvangt. Waarop we vervolgens eventuele vervolgacties zullen ondernemen.
Kom je er onderling met ons niet uit? We zijn netjes aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk, waardoor je ook daar terecht kunt. Zij zorgen voor bemiddeling, waardoor je er niet alleen voor staat.
We zijn aangesloten als lid bij de Stichting Webshop Keurmerk, waarmee we ons verplichten om mee te werken aan de bemiddeling. Dat betekent dat we op die manier samen kunnen zoeken naar een oplossing.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage . Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
We gaan er uiteraard vanuit dat het zover niet zal komen. Daarom vragen we je bij een klacht de bovenstaande stappen te volgen om contact met ons op te nemen, dan gaan we er voor je mee aan de slag.