Zomervakantie: Tijdens onze zomervakantie zijn we gesloten van 30 juli t/m 8 augustus 2025. Op maandag 11 augustus gaan we weer met frisse energie van start!
|
|
Het welbekende slingerbureau is een bureau dat aangeschaft wordt voor verstelling met letterlijk een handomdraai! Slingerbureaus zijn een zeer geschikte keuze wanneer het bureau als bijvoorbeeld een flex-werkplek wordt ingezet. Ook kan het een verstandige keuze zijn wanneer het bureau (bijvoorbeeld thuis) meerdere gebruikers heeft. Zo hoef je niet steeds met een inbussleutel onder je bureau te gaan liggen, maar je slingert hem eenvoudig op.
Ga lekker even staand aan het werk! De StandUp serie heeft een hoogtebereik van 71 - 119 cm, dit maakt hem voor de meeste mensen geschikt om achter te gaan staan. Het bureau is competitief geprijst met normale slingerbureaus, en hij biedt voor die prijs de mogelijkheid om te gaan staan. Wel lever je in op de NEN EN 1335 normering door het verschil in hoogtebereik.
De StandUp slingerbureaus zijn bewezen goed, ze zijn solide voor een T-poot, het frame is verstelbaar in breedte van 120-180 cm, voorzien van stelvoeten, de slinger voelt robuust en van hoge kwaliteit, en het slingeren gaat relatief snel. Ook is het handig dat er een in/uit schuif mechanisme is ingebouwd waardoor de gehele slinger onder het blad verdwijnt, hij steekt dus niet permanent uit.
Dit bureau heeft een formaat van 200x80 cm. Het zelfde frame wordt gebruikt voor de overige afmetingen, dit houdt ook in dat wanneer je in de toekomst een groter, of kleiner bureau nodig hebt, je het frame simpelweg in kan korten met het daarvoor bedoelde schuifmechaniek, en je dus alleen een ander werkblad hoeft aan te schaffen, en dat zijn de kosten niet!
Specificaties:
Heb je een vraag over dit product? Neem vrijblijvend contact op met onze klantenservice!
Heel goed!
Prima
Zeer positieve ervaring met Van der Meulen Kantoormeubelen
Resultaat overtreft de verwachting
Super
Goede kantoorartikelen en goede communicatie
Goed geholpen, correcte en flexibele levering
Heel goed
Hele goede service!
Goed geadviseerd in de winkel en later aan de telefoon bij het bestelproces. Snelle levering. Goede uitleg van werking van de stoel. Fijn dat de stoel gemonteerd geleverd werd.
Duidelijke uitleg over de instelmogelijkheden van de gekochte bureaustoel. Nam er de tijd voor.
Vlotte bestelling en vlotte levering.
Zeer klantvriendelijk en meedenken met de klant over de keuze van bureaustoel passend bij de juiste persoon qua werkzaamheden en persoonlijke leefomstandigheden. Daarnaast werd mij een DRABERT Entrada NPR1813 geadviseerd, die qua zitcomfort en degelijkheid enorm veel toevoegt met het nieuwe thuiswerken. Betreft een heerlijk zittende ergonomische stoel, vooral geschikt voor mensen met een lang postuur. Groot compliment voor Dave en Martijn, die zeer empathisch uitblinken tijdens telefonisch contact met de klant, en bovengenoemde bureaustoel voor een zeer scherpe prijs aan mij aanbood. Van der Meulen Kantoormeubelen in Katwijk is een vertrouwd adres als het gaat om kwalitatieve kantoormeubelen, en doet wat het beloofd. Aanbevelenswaardig!
Na een grondige renovatie van onze locatie hebben wij met een architect gekeken naar de inrichting. Tijdens dit proces zijn wij uitstekend begeleid door VDM, zelfs op locatie bij de leverancier. Het resultaat is prachtig en overtreft de verwachting die er van te voren was. Daarin heeft VDM een belangrijke, ook adviserende, rol gehad.
Goede communicatie. Fijne mensen die goed weten waar ze over praten. Goede service.
Goede kantoorartikelen voor een mooie prijs en goede communicatie over de aflevering.
Ik heb al meerdere producten afgenomen, zowel nieuw als 2e hands. Iedere keer is de service goed en de producten voldoen aan de verwachting. Kan het zeker aanraden. Is mijn adres voor kantoormeubelen.
Van geïmproviseerde proefzit in het magazijn tot keurige en vriendelijke aflevering bij mij thuis. Eindelijk een goeie bureaustoel. Dank !
Wij waren op locatie om een bank te bekijken en liepen tegen een bureaustoel aan die precies was zoals ik wilde en goed geprijsd was. De medewerkers waren heel erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Ook in het contact later in de tijd en bij aflevering heb ik alle communicatie als zeer prettig ervaren. Er is alleen geen handleiding bij de bureaustoel geleverd, maar ik schroom niet hen daar nog even over te bellen ;-)
Binnen in de showroom goed geholpen. Twee goede stoelen gevonden. "Voor iedereen zit een goede stoel net anders.", vertelde de verkoper. Dat klopt! Twee stoelen op de afgesproken dag geleverd en twee trappen omhoog gesjouwd. Prima service!
Top.
Ik ben ontzettend tevreden over mijn ervaring met deze kantoormeubelwinkel! Vanaf het eerste contact werd ik vriendelijk en professioneel geholpen. De medewerkers luisterden goed naar mijn wensen en gaven deskundig advies dat perfect aansloot bij de inrichting van mijn kantoor. De showroom bood veel inspiratie en het assortiment is van hoge kwaliteit. De levering was stipt en alles werd keurig geplaatst
Alles verliep zoals afgesproken
We zijn erg tevreden over de levering van onze bureaus. Het contact met het bedrijf verliep soepel en professioneel. We kregen goed advies bij het maken van onze keuze en alles werd volgens afspraak geleverd. Betrouwbaar en klantgericht – zeker een aanrader!
In showroom? | Nee |
---|---|
Product USP | Veel kleurencombinaties mogelijk |
Afmetingen | 200 x 80 cm |
Norm(en) | Geen |
Model | Rechthoek |
Zitten of staan? | Zit - Sta |
Merk | Euroseats |
Type onderstel | T-poot |
Materiaal blad | Melamine |
Materiaal | Metaal |
Breedte | 200 cm |
Diepte | 80 cm |
Hoogte | 71 - 119 cm |
Conditie | new |
KvK 75217953 BTW Nummer NL860191795B01
Goed geadviseerd