Meer vragen? Meer antwoorden

Producten

Kan ik korting krijgen?

De hete aardappel! Onze prijzen zijn op zo'n manier opgebouwd dat het onmogelijk is om bij enkele stuks korting te krijgen. We komen het namelijk ook al gratis bij je afleveren!

Wanneer het om meerdere stuks, of een complete inrichting gaat, kunnen we altijd nog een leuke korting toepassen. Dit is echter afhankelijk van welke producten je zou willen hebben.

Vraag daarom bij grotere aantallen altijd een offerte aan bij onze verkoop, op telefoonnummer +31 71 78 51 831 of via de email op [email protected] .

Waarom zou ik een tweedehands product kopen?

Het is vaak zeer interessant om gebruikt kantoormeubilair te kopen, en wel om de volgende redenen:

  • Koop de beste merken, voor een fractie van de nieuwprijs.
  • Je verkleind je ecologische footprint, en daarmee help je mee aan de verduurzaming.
  • Sneller geleverd doordat alles voorradig is. Nieuwe producten hebben doorgaans een (kleine) levertijd.
  • Ook op tweedehands kantoormeubelen geven we gewoon 2 jaar garantie.
Wat is de staat en conditie van een tweedehands product?

We bieden uitsluitend kantoormeubelen aan die van goede kwaliteit en in goede staat zijn. Door onze jarenlange ervaring kennen we de klappen van de zweep, en weten we precies welk product wel of niet geschikt is voor hergebruik. Zodoende ben je er zeker van dat de spullen die geleverd zijn altijd 100% technisch in orde zijn. Hier heb je 2 jaar garantie op.

Bij gebruikt meubilair kan het wel zo zijn dat het zichtbaar gebruikt is. Dit noemen we gebruikssporen. Dit is normaal, en kan niet worden voorkomen. We leveren echter nooit producten af met grote deuken en schades, zonder dat hier duidelijk over gecommuniceerd is. Zo kun je op de productpagina een heel duidelijk overzicht krijgen van wat voor een product je kunt verwachten en in welke staat, door de foto's goed te bekijken, en de specificaties goed te lezen.

Kunnen jullie me helpen om een interieur samen te stellen?

Wij bieden je de service om je gehele inrichting kostenloos en vrijblijvend in te tekenen, zowel als plattegrond als in 3D. We werken samen met specialisten op gebied van vloeren, wanden, plafonds en kantoormeubelen, welke we samenvoegen tot een mooi ontwerp.

Wil je ook een advies op maat? Neem contact op met onze verkoopafdeling, door te mailen naar [email protected] of te bellen met de verkoop op +31 71 78 51 831 .

Worden er sleutels geleverd bij kasten en ladenblokken?

Wanneer er een slot aanwezig is op het product, garanderen we je tenminste 1 sleutel. Dit geldt dus ook bij tweedehands producten.

Het kan zo zijn dat er tijdens de levering geen sleutel meegeleverd wordt, doordat de sleutel niet aanwezig was bij ons in het magazijn. Daarom werken we samen met een sleutelmaker, die aan de hand van het slotnummer een sleutel bijmaakt, die wij de dag na de levering voor je bestellen, en direct naar je op laten sturen. Onze chauffeur schrijft dit slotnummer op bij de levering, zodat je er verder zelf geen omkijken naar hebt. Dit duurt ongeveer 3 werkdagen.

Bij nieuwe producten krijg je uiteraard automatisch, direct bij de levering, tenminste 2 sleutels.

Wil je meer sleutels? Dit is altijd mogelijk, echter vragen we hier wel een vergoeding voor, namelijk 9,00 exclusief BTW per stuk, inclusief verzending.

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling kun je bij VDM Kantoormeubelen op een aantal manieren plaatsen. Hieronder vind je een overzicht. Een meer uitgebreidere uitleg over de aparte bestelmogelijkheden vind je elders in deze vragenlijst.

  • In de showroom: Bij ons in de showroom kun je alles uitproberen en bekijken. Met behulp van onze verkoopadviseurs kun je eventueel meteen een offerte krijgen, of een bestelling plaatsen.
  • Op deze website: Onze website is een online winkel, uitgerust met de meest recente technieken op gebied van mogelijkheden en veiligheid. Je kunt via onze website bestellen en afrekenen.
  • Via de email: Weet je wat je wilt bestellen, maar doe je het toch liever via de email? Of heb je eerst nog wat vragen? Stuur ons een email met je bestelling of offerteaanvraag.
Hoe bestel ik via de website?

In een paar eenvoudige stappen plaats je bij ons je bestelling.

Vul je winkelmandje

Zoek allereerst de producten uit die je wilt bestellen, en kies de uitvoering(en) die je wilt hebben. Klik op de productpagina op 'In winkelwagen', zodat het product in je winkelwagentje komt te staan. Herhaal dit bij elk product dat je wilt bestellen.

Naar de winkelwagen

Wanneer je alles uitgezocht hebt, ga je met je muis over of klik je rechts bovenin op/over het icoontje van het winkelwagentje. Je ziet nu twee knoppen. Een groene bovenaan, en een witte onderaan. Wanneer je je winkelwagen nog wilt bekijken en eventueel bewerken, klik je op de onderste witte knop 'Bekijk/Bewerk winkelwagen'. Wanneer je meteen door wilt gaan naar bestellen kun je op de groene knop drukken 'Bestelling afronden'.

Gegevens invullen

Wanneer je op de knop 'Bestelling afronden' hebt geklikt, kom je in het afrondgedeelte van de bestelling. Hier vul je je gegevens in, te beginnen met je emailadres. Mocht je al een account hebben, vraagt de website of je wilt inloggen. Heb je nog geen account, kun je doorgaan en alle velden invullen. Nadat je je land en postcode hebt ingevuld komen automatisch ook de 'Verzendmethodes' tevoorschijn. Kies de methode die het best bij je past. Wanneer je nog extra informatie, vragen of opmerkingen wilt toevoegen aan de bestelling kun je die bij stap 4 opgeven. Kies hierna je betaalwijze en let hierbij op dat je ook akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden (zie ook andere vraag!), en controleer je bestelling bij stap 5. Alles correct ingevuld? Druk dan op 'Plaats bestelling!'.

Afronding en bedankt

Na het drukken op de knop 'Plaats bestelling!' heb je je bestelling geplaatst, en afhankelijk van de betaalwijze ga je naar het betaalscherm of zie je een bedanktpagina met een overzicht van je bestelling, met de door jou ingegeven producten en gegevens. We sturen altijd een bevestiging met alle gegevens op naar het door jou opgegeven emailadres.

Kom je er alsnog niet uit? Geen probleem! We helpen je graag. Bel ons op +31 71 78 51 831 en we helpen je graag.

Krijg ik ook een bevestiging van mijn bestelling?

Zodra je een bestelling geplaatst hebt, kun je binnen 10 minuten een automatische email van ons verwachten met hierin een samenvatting van de door jou bestelde producten, en de opgegeven gegevens. Mocht je die niet hebben ontvangen, bel ons dan eventjes. Misschien heb je een verkeerd emailadres opgegeven! Wij kunnen hem alsnog vrij eenvoudig vinden in onze besteloverzichten. De bestelling wordt ook automatisch naar onze verkoop gestuurd. Deze pakken hem op werkdagen op, en bellen of mailen je voor een leverafspraak.

Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Wanneer je de bestelling geplaatst hebt, komt deze ook bij ons binnen. Wij verwerken hem dezelfde werkdag nog, werken voorraden bij en plaatsen eventuele bestellingen bij onze leveranciers. We nemen altijd binnen 48 uur contact met je op om de levering of levertijd met je te bespreken. Mocht je tot die tijd vragen hebben, kun je ons altijd bellen!

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Dat is zeker mogelijk. Voor het wijzigen of annuleren van je bestelling neem je contact op via telefoon of email. Vanaf hier pakken we je wijziging of annulering op, en houden we je verder op de hoogte. Als je wilt annuleren kan dit altijd kostenloos als de bestelling nog niet geleverd is. Mogelijk komen kosten wanneer de bestelling reeds geleverd is. Zie hiervoor de vragen bij 'Retouren'.

Betalen

Kan ik ook achteraf / op rekening betalen?

Ja, dat kan zeker. Over achteraf betalen doen we niet moeilijk. Dit is voor iedereen beschikbaar. We hanteren een betalingstermijn van 8 dagen. Bij overheden, instellingen of bedrijven kunnen we hiervan afwijken met ruimere betaaltermijnen, echter dit gaat altijd in overleg.

Deze betaalmethode kunnen we echter weigeren, mochten diverse creditchecks hier aanleiding toe geven. Mocht dit het geval zijn, nemen we altijd contact met je op, om alternatieven te bespreken.

Welke betaalmogelijkheden heb ik bij het afrekenen?

We proberen het bestellen en afrekenen zo eenvoudig mogelijk te maken. Daarom bieden we vele betaalmogelijkheden aan, voor Nederland, België, Duitsland, en de rest van Europa. Mollie BV is de grootste en meest betrouwbare Nederlandse betalingsprovider, die we hiervoor in de arm genomen hebben.

Betaalmogelijkheden vanuit Nederland

  • iDeal: Bekend, betrouwbaar en snel. Dit is de voorkeursmethode.
  • Paypal: Online en snel bied Paypal je vele mogelijkheden om te betalen met je Paypal account.
  • Creditcard: Alle bekende creditcards, zoals VISA, Mastercard en American Express worden geaccepteerd.
  • PIN bij de levering: Onze chauffeurs hebben een pinautomaat bij zich, waarmee je kunt betalen met Maestro (normale pin), creditcards, VPay, JCB, Apple Pay, Google Pay en PAY.
  • Op rekening binnen 8 dagen: Deze methode is voor iedereen beschikbaar. Mochten creditchecks hier aanleiding toe geven, kunnen we deze methode weigeren.

Betaalmogelijkheden vanuit België

  • Dezelfde mogelijkheden als Nederland.
  • Bancontact: De Belgische marktleider op gebied van elektronische betalingen. Bekend en vertrouwd.
  • Belfius: De online betaaloplossing voor klanten van de Belfius bank uit België.
  • KBC/CBC: Populaire online betaalmethode in België, via je eigen vertrouwde online bankomgeving.

Betaalmogelijkheden vanuit Duitsland

  • Dezelfde mogelijkheden als Nederland
  • Sofort: SOFORT Banking is de meest populaire betaalmethode in Duitsland (en andere landen). Betrouwbaar en snel.

Betaalmogelijkheden vanuit de rest van Europa

  • Dezelfde mogelijkheden als Nederland, België én Duitsland.
De betaling lukt niet. Wat moet ik doen?

Op het moment dat de gekozen betaalmethode niet is afgerond, bijvoorbeeld de iDeal betaling is mislukt of geannuleerd, is de bestelling niet afgerond, en is er niets besteld. De website geeft je de mogelijkheid om het nog een keer een betaalmogelijkheid te kiezen en de bestelling af te ronden.

Let op de volgende zaken:

  • Heb je alle velden correct ingevuld? Loop het nog eens na!
  • Bij de betaalmethode moet je ook de Algemene Voorwaarden accepteren. Heb je dit aangevinkt?
  • Heb je het op een andere computer of telefoon al geprobeerd?
  • Verwijder al je cookies en internetcache, en probeer het nog eens.

Als het allemaal nog niet lukt, neem dan contact op met de klantenservice. Dan helpen we je graag op weg! Bel hiervoor +31 71 78 51 831.

Hoe en wanneer krijg ik mijn factuur?

De factuur krijg je op de dag van de levering, of de dag erna. Wanneer je betaald bij de levering, krijg je de factuur bij de levering, die je dan direct bij onze chauffeur kunt voldoen. Wanneer je een andere betaalmethode hebt gekozen, krijg je de factuur via de email op het door jou opgegeven emailadres.

Betaal ik als EU ondernemer ook de BTW / VAT ?

In de basis betaald iedereen de BTW. Als ondernemer uit de EU heb je doorgaans een geldig BTW nummer / VAT number. Wanneer je tijdens de bestelprocedure je land kiest, anders dan Nederland, komt er een veld tevoorschijn waar je je BTW nummer in kunt geven. Dit nummer wordt direct online gecontroleerd bij de VIES van de EU, en als hij correct is, wordt het BTW tarief op 0% gezet. Je betaald dus geen BTW, deze wordt direct verrekend.

Ik heb een vraag over mijn factuur, of een andere financiële vraag. Wat kan ik doen?

Wanneer je een vraag hebt over je factuur of een andere vraag met betrekking tot betalen of financiën, kun je contact opnemen met onze financiële administratie op het volgende emailadres: [email protected] .

Bezorgen en afhalen

Leveren jullie mijn bestelling af?

Jazeker, en daarbij streven we er naar alles binnen 10 werkdagen afgeleverd te hebben, mits anders aangegeven op de productpagina zelf. Je bestelling wordt meestal door onze eigen chauffeurs en monteurs bezorgd. Onze chauffeurs plaatsen het op de plaats waar je het hebben wilt, en leveren het gebruiksklaar bij je op, indien mogelijk. We monteren zelfs nagenoeg alle meubelen zonder meerprijs!

In sommige gevallen leveren we de bestelling af via een transporteur, op een pallet. Dit zijn doorgaans de verre bestemmingen zoals de noordelijke provincies. Dit gebeurt altijd in overleg.

Bestellingen worden door ons gepland, in een voor ons zo gunstig mogelijke route. Hiervoor nemen we altijd contact met je op, om dit op de juiste manier af te stemmen.

Wanneer krijg ik gratis levering, en wat zijn anders de kosten?
Voor Nederland (m.u.v. de Wadden) geldt: Bestellingen worden vanaf €250,00 exclusief BTW helemaal gratis afgeleverd. Voor bestellingen tot €250,00 exclusief BTW rekenen we €25,00 exclusief BTW handling- en verzendkosten. In de praktijk betekend dit dat vrijwel alle bestellingen gratis geleverd worden.
Heb ik invloed op de leverdatum en het tijdstip?

Wij plannen de levering van je bestelling altijd in overleg. Dit doen we per mail of telefoon. Hierbij doen we je een eerste voorstel. Mocht dit niet uitkomen, geven we je een nieuwe datum op. Hou er wel rekening mee dat wij, om de gratis leveringen te kunnen doen, zo efficiënt mogelijk plannen.

Je kunt altijd een voorkeur opgeven bij de opmerkingen van je bestelling. Dan kijken wij of we hierin tegemoet kunnen komen. Dit kunnen we helaas niet altijd garanderen.

De tijdsblokken van levering die we hanteren zijn:

  • Ochtend: van 8.30 tot 13.00
  • Middag: van 12.00 tot 17.30
Kan mijn bestelling ook opgehaald worden?

Het is mogelijk je bestelling op te halen. Dit is een optie bij het afrekenen. Let er wel op dat je de bestelling pas kunt ophalen, zodra wij aangegeven hebben dat de bestelling voor je klaar staat. Het is namelijk in een aantal gevallen zo dat je bestelling nog besteld moet worden bij onze leverancier.

Wordt mijn bestelling ook door jullie gemonteerd?

Een stuk extra service die wij gratis bieden is dat we nagenoeg alles gratis voor je monteren! Dit betreft bureaus, kasten, stoelen, etc. etc. Een paar zaken zijn uitgesloten van montage:

  • Montage aan wanden en muren.
  • Montage aan en in vloeren.
  • Accessoires voor een bepaald product, waarbij het betreffende product niet bij ons gekocht is.
Leveren jullie mijn bestelling ook af op een verdieping?

Wij leveren in principe ook af op verdiepingen. Hier zijn echter wel een paar voorwaarden aan verbonden.

  • Aflevering op verdieping doen we uitsluitend wanneer dit met een lift kan, en de lift ruim genoeg is.
  • We leveren bestellingen in woonhuizen niet af op verdieping met trap.
  • Wanneer de verdieping van je kantoor uitsluitend met een trap bereikbaar is, neem dan contact op met de klantenservice. In een aantal gevallen leveren we het alsnog, soms tegen een meerprijs.
  • Extra kosten voor de levering op verdieping zijn €60,- excl. BTW.
Hoe zit het met leveringen op Texel en de andere Wadden?

Voor leveringen op Texel hanteren we een vast tarief van €95,00 excl. BTW per bestelling. Dit wordt automatisch door de website in de winkelwagen toegepast, wanneer je je postcode opgeeft.

Overige Waddeneilanden is altijd maatwerk. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Leveren jullie ook in België, Duitsland, Luxemburg en de rest van Europa?

We leveren door heel Europa. België, Duitsland en Luxemburg worden door de website automatisch berekend. Voer je land en postcode in, en de verzendkosten komen dan tevoorschijn.

Overige Europese bestemmingen zijn altijd maatwerk. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Garantie

Krijg ik garantie op tweedehands kantoormeubelen?

We proberen uitsluitend tweedehands kantoormeubelen in te kopen, die in goede staat zijn, en een tweede leven waard. Daarom geven we tenminste 2 jaar garantie op álle producten, dus ook de tweedehands producten geven we 2 jaar garantie.

Hoelang heb ik garantie?

Op álle producten heb je tenminste 2 jaar garantie, zowel tweedehands als nieuw. In sommige gevallen hebben we de afspraak met een fabrikant of leverancier dat we langer garantie geven. In dat geval staat dit specifiek vermeld bij het product zelf, onder 'Meer informatie'.

Hoe maak ik aanspraak op de garantie?

In sommige gevallen kan het zijn dat er aanspraak gemaakt moet worden op de garantie. Neem altijd eerst contact op met de klantenservice, via mail of telefoon, die je hiermee verder zal helpen.

Soms kan het zijn dat een tweedehands product niet meer te maken of opnieuw te leveren is. In dit geval wordt er een gelijkwaardig of beter product aangeboden. In alle gevallen doen we er alles aan om het naar tevredenheid op te lossen.

Retouren

Kan ik mijn bestelling annuleren of retourneren?

Dat is mogelijk. Annuleren is tot de laatste dag voor de levering altijd mogelijk, geheel kostenloos.

Voor het retourneren van bestellingen, of delen hiervan, hanteren we verschillende methodes bij een consument en een zakelijke klant. Zie hiervoor onze speciaal hiervoor ingerichte pagina: Herroepingsrecht Consument en Retouren.

Hoe moet ik als consument mijn bestelling of een deel hiervan annuleren of retourneren?

Particuliere consumenten kunnen hun bestelling kostenloos annuleren en retourneren tot uiterlijk 14 dagen na het ontvangen van hun bestelling, onder onderstaande voorwaarden. Hierbij conformeren we ons aan de Nederlandse wet- en regelgeving en in aanvulling hierop aan de extra regelgeving vanuit Stichting Webshop Keurmerk.

Het retourneren van de bestelling is bij ons altijd maatwerk. Wanneer je aangeeft de bestelling te willen annuleren en retourneren krijg je van ons instructies over hoe en wanneer de bestelling geretourneerd kan worden. In een aantal gevallen wordt de bestelling door ons opgehaald. Meld dus altijd eerst je retour aan via email of telefoon.

Voor het retourneren van bestellingen, of delen hiervan, hanteren we verschillende methodes bij een consument en een zakelijke klant. Zie hiervoor onze speciaal hiervoor ingerichte pagina: Herroepingsrecht Consument en Retouren.

Hoe moet ik als zakelijke klant mijn bestelling of een deel hiervan annuleren of retourneren?

Het is mogelijk als zakelijke klant je bestelling te annuleren. Hier zijn echter wel kosten aan verbonden.

  • De mogelijk gemaakte transactiekosten bij betaling. Bij creditcard is dit bijvoorbeeld €0,25 + 3,4% exclusief BTW.
  • Indien de bestelling geleverd is, rekenen we 10% van het totaalbedrag als handling- en transportkosten.
  • Wanneer de bestelling zowel niet betaald, als nog niet geleverd is, kun je kostenloos annuleren.

Het retourneren van de bestelling is bij ons altijd maatwerk. Wanneer je aangeeft de bestelling te willen annuleren en retourneren krijg je van ons instructies over hoe en wanneer de bestelling geretourneerd kan worden. In een aantal gevallen wordt de bestelling door ons opgehaald. Meld dus altijd eerst je retour aan via email of telefoon.

Voor het retourneren van bestellingen, of delen hiervan, hanteren we verschillende methodes bij een consument en een zakelijke klant. Zie hiervoor onze speciaal hiervoor ingerichte pagina: Herroepingsrecht Consument en Retouren.

Inkoop

Kopen jullie tweedehands kantoormeubelen op?

Wij zijn continu op zoek naar partijen tweedehands kantoormeubelen. Hierbij gaat het om partijen van minimaal 10 stuks van hetzelfde item, en bij voorkeur nog meer. We kunnen helaas geen enkele stuks opkopen, omdat dit door ons niet rendabel te maken is, door de bijkomende kosten van logistiek en mankracht.

Bekijk voor meer informatie onze inkoop pagina: Inkoop.

Ruilen jullie ook kantoormeubelen in?

In een aantal gevallen is het mogelijk kantoormeubelen in te ruilen. Hierbij leveren wij nieuwe kantoormeubelen, en nemen we de oude kantoormeubelen weer mee terug. Dit kan echter enkel vanaf 10 stuks van hetzelfde item, dus bijvoorbeeld 10 dezelfde bureaus. Bij kleinere aantallen dan 10 stuks kunnen wij het helaas niet rendabel maken om de spullen op te kopen.

Vraag een offerte op, en krijg een vrijblijvende waardebepaling door contact op te nemen met onze klantenservice.

Kopen jullie ook de hele inboedel van een pand op, en leveren jullie bezemschoon op?

We hebben reeds vele projecten gedraaid, en vele kantoren leeg en netjes opgeleverd. Dit kan variëren van de meubelen uithuizen tot en met het demonteren van naambordjes op deuren, en het stoppen van gaatjes. Houdt er wel rekening mee, dat hoe meer herstel- en schoonmaakwerkzaamheden er verricht moeten worden, hoe lager de netto opbrengst van meubilair wordt.

Heb je een mooi aanbod, of een mooi project voor ons? Laat het ons weten via [email protected], of bel met Dirk van der Meulen op +31622333121 .

Ik heb een leuk aanbod. Waar kan ik terecht?

Wanneer je een project of mooi aanbod aan tweedehands kantoormeubelen hebt, kun je contact opnemen met de inkoop. Dit kan door foto's, met aantallen te sturen naar [email protected] .

Je kunt ook direct contact opnemen met de inkoop op mobiele telefoonnummer +31622333121 . Bel of Whatsapp je foto's, en je krijgt dezelfde werkdag nog antwoord.

Kan ik een vrijblijvende waardebepaling krijgen van mijn aanbod?

Het is mogelijk om een vrijblijvende waardeindicatie te ontvangen voor het meubilair wat je overtollig hebt staan. Dan weet je meteen of er interesse is, en wat de opbrengst eventueel gaat worden.

Deze aanvraag kun je doen door foto's, met aantallen te sturen naar [email protected] . Je kunt ook direct contact opnemen met de inkoop op mobiele telefoonnummer +31622333121 . Bel of Whatsapp je foto's, en je krijgt dezelfde werkdag nog antwoord.

Showroom en magazijn

Hebben jullie een showroom?

We hebben een showroom van wel 500m2 groot, waarin we nieuwe meubelen en tweedehands kantoormeubelen opgesteld hebben staan, om te proberen en te bekijken. Dit geldt voor bureaus, tafels, bureaustoelen, stoelen, alle soorten kasten, vloeren, raambekleding en nog veel meer!

Ondanks dat we veel hebben tentoongesteld, staan niet alle producten die we op de website hebben staan, uitgestald staan in de showroom. Om een specifiek item te zien, raden we je aan eerst contact op te nemen met de klantenservice om te vragen of het betreffende product staat opgesteld. Mocht dit niet het geval zijn, kunnen we altijd regelingen en afspraken maken over hoe we het product alsnog kunnen demonstreren.

Zijn alle aangeboden producten te proberen in de showroom?

Ondanks dat we veel hebben tentoongesteld, staan niet alle producten die we op de website hebben staan, uitgestald staan in de showroom. Om een specifiek item te zien, raden we je aan eerst contact op te nemen met de klantenservice om te vragen of het betreffende product staat opgesteld. Mocht dit niet het geval zijn, kunnen we altijd regelingen en afspraken maken over hoe we het product alsnog kunnen demonstreren.

Wanneer is de showroom open?

Onze openingstijden zijn als volgt:

  • Maandag: 08:30 - 17:30
  • Dinsdag: 08:30 - 17:30
  • Woensdag: 08:30 - 17:30
  • Donderdag: 08:30 - 17:30
  • Vrijdag: 08:30 - 17:30
  • Op zaterdag en zondag zijn we dicht.

Deze openingstijden gelden altijd, tenzij er speciale feestdagen of vakantiesluitingen zijn. Bekijk de actuele openingstijden voor afwijkende feestdagen op ons Google Business profiel: Klik hier!

Hebben jullie alle producten op voorraad in het magazijn?

Voor de tweedehands kantoormeubelen geldt dat alles wat we aanbieden, we ook daadwerkelijk op voorraad hebben staan. De website geeft een zo actueel mogelijke voorraad aan. Zeer zelden komt het voor dat bepaalde producten tegelijk verkocht worden in zowel de showroom als via internet. In dat geval bekijken we wie de eerste besteller was, en bieden we de andere partij een goed alternatief.

Voor nieuwe producten geldt dat we werken met 2 soorten voorraad, en bestelbare producten. Hard lopende producten hebben we doorgaans zelf ruim op voorraad in onze magazijnen. Voor de meeste andere producten geldt dat we voorraden hanteren van fabrikanten en toeleveranciers. We hebben zeer scherpe logistieke afspraken met deze partijen, en kunnen er zo voor zorgen nagenoeg altijd binnen 10 dagen te leveren.

Sommige producten leveren we enkel op bestelling. Dit zijn meestal de kantoormeubelen die speciaal voor je samengesteld worden, zoals specialistische stoelen of akoestische oplossingen met duizenden mogelijkheden. Hiervan is het onmogelijk om alles op voorraad te hebben, dus is dat op bestelling.

Bij alle producten geven we op de productpagina een indicatie van de levertijd aan. Deze indicatie halen we in 95% van de gevallen.

Privacy

Wat doen jullie met al die gegevens die jullie van me hebben?

Wanneer je besteld zul je diverse gegevens aan ons door moeten geven, zoals factuurgegevens, levergegevens en contactgegevens. Dit is nodig om de order uit te kunnen voeren. We slaan deze gegevens op in onze administratiesoftware, en indien het een weborder is, ook op de website. Onze systemen zijn goed beveiligd, met onder andere two-factor authentication, en alleen geautoriseerd personeel kan toegang krijgen tot deze gegevens. Daarbij zorgen we ervoor dat we met zoveel mogelijk Nederlandse software werken, onze servers in Nederland geplaatst zijn, en alle software altijd zoveel mogelijk up to date is.

Wellicht ten overvloede merken we nog op dat al je gegevens bij ons nooit werden, worden of zullen worden verkocht of gegeven aan een derde partij.

Hebben jullie een privacy beleid, ofwel privacy policy?

Zoals het hoort hebben wij ook een privacy beleid, welke we uiteraard ook naleven. In het kort komt het erop neer dat we je gegevens uitsluitend gebruiken om de order succesvol uit te kunnen voeren. Aanvullend maken wij, net als elk ander bedrijf, gebruik van cookies waarmee we inzicht proberen te krijgen in geanonimiseerd gedrag van klanten, om hier onze service en marketing eventueel op aan te passen.

Onze volledige privacy policy vind je hier: Privacy Policy.

Maken jullie gebruik van cookies met de website?

Wij maken, net als nagenoeg elk ander bedrijf, gebruik van cookies waarmee we inzicht proberen te krijgen in geanonimiseerd gedrag van klanten, om hier onze service en marketing eventueel op aan te passen.

Onze volledige privacy policy vind je hier: Privacy Policy.

Betaalmogelijkheden bij Van der Meulen Kantoormeubelen

KvK 75217953 BTW Nummer NL860191795B01