Zomervakantie: Tijdens onze zomervakantie zijn we gesloten van 30 juli t/m 8 augustus 2025. Op maandag 11 augustus gaan we weer met frisse energie van start!
Tweedehands Productstaat
Met een 2-sterren status kun je een product verwachten wat technisch helemaal in orde is, echter met iets meer zichtbare sporen van gebruik als krasjes en deukjes.
Dus goed bruikbaar, echter wat minder mooi. Wanneer je graag een mooi product wilt is het raadzaam om producten met 3 sterren of meer te kiezen, of even langs te komen in onze showroom om het zelf te beoordelen.
|
|
Deze tweedehands kast biedt een stevige en betaalbare oplossing voor je archiveringsbehoeften. Met een afmeting van 103x125x45 cm en een antracietkleurige metalen omhuizing straalt de kast een moderne, professionele uitstraling uit. De kunststof deuren glijden soepel langs de rails, wat zorgt voor gebruiksgemak in drukke kantooromgevingen. Deze kast wordt geleverd met een stijlvol grijs topblad, wat een nette en afgewerkte look geeft.
De kast is uitgerust met één in hoogte verstelbaar legbord, inclusief plankendragers, waardoor je de indeling naar wens kunt aanpassen. Daarnaast wordt de kast geleverd met een sleutel voor veilige opslag. Met een 2/5 sterren rating is deze kast een voordelige optie voor eenvoudig en efficiënt archiveren.
Let op! Kasten hoger dan 72,5 cm zullen (en kunnen) niet via de trap naar boven worden gebracht, vanwege beperkte draairuimte, obstakels of de overloop.
Specificaties:
Heb je een vraag over dit product, of met eigen ogen bekijken? Neem vrijblijvend contact op of kom langs in onze showroom!
Heel goed!
Prima
Zeer positieve ervaring met Van der Meulen Kantoormeubelen
Resultaat overtreft de verwachting
Super
Goede kantoorartikelen en goede communicatie
Goed geholpen, correcte en flexibele levering
Heel goed
Hele goede service!
Goed geadviseerd in de winkel en later aan de telefoon bij het bestelproces. Snelle levering. Goede uitleg van werking van de stoel. Fijn dat de stoel gemonteerd geleverd werd.
Duidelijke uitleg over de instelmogelijkheden van de gekochte bureaustoel. Nam er de tijd voor.
Vlotte bestelling en vlotte levering.
Zeer klantvriendelijk en meedenken met de klant over de keuze van bureaustoel passend bij de juiste persoon qua werkzaamheden en persoonlijke leefomstandigheden. Daarnaast werd mij een DRABERT Entrada NPR1813 geadviseerd, die qua zitcomfort en degelijkheid enorm veel toevoegt met het nieuwe thuiswerken. Betreft een heerlijk zittende ergonomische stoel, vooral geschikt voor mensen met een lang postuur. Groot compliment voor Dave en Martijn, die zeer empathisch uitblinken tijdens telefonisch contact met de klant, en bovengenoemde bureaustoel voor een zeer scherpe prijs aan mij aanbood. Van der Meulen Kantoormeubelen in Katwijk is een vertrouwd adres als het gaat om kwalitatieve kantoormeubelen, en doet wat het beloofd. Aanbevelenswaardig!
Na een grondige renovatie van onze locatie hebben wij met een architect gekeken naar de inrichting. Tijdens dit proces zijn wij uitstekend begeleid door VDM, zelfs op locatie bij de leverancier. Het resultaat is prachtig en overtreft de verwachting die er van te voren was. Daarin heeft VDM een belangrijke, ook adviserende, rol gehad.
Goede communicatie. Fijne mensen die goed weten waar ze over praten. Goede service.
Goede kantoorartikelen voor een mooie prijs en goede communicatie over de aflevering.
Ik heb al meerdere producten afgenomen, zowel nieuw als 2e hands. Iedere keer is de service goed en de producten voldoen aan de verwachting. Kan het zeker aanraden. Is mijn adres voor kantoormeubelen.
Van geïmproviseerde proefzit in het magazijn tot keurige en vriendelijke aflevering bij mij thuis. Eindelijk een goeie bureaustoel. Dank !
Wij waren op locatie om een bank te bekijken en liepen tegen een bureaustoel aan die precies was zoals ik wilde en goed geprijsd was. De medewerkers waren heel erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Ook in het contact later in de tijd en bij aflevering heb ik alle communicatie als zeer prettig ervaren. Er is alleen geen handleiding bij de bureaustoel geleverd, maar ik schroom niet hen daar nog even over te bellen ;-)
Binnen in de showroom goed geholpen. Twee goede stoelen gevonden. "Voor iedereen zit een goede stoel net anders.", vertelde de verkoper. Dat klopt! Twee stoelen op de afgesproken dag geleverd en twee trappen omhoog gesjouwd. Prima service!
Top.
Ik ben ontzettend tevreden over mijn ervaring met deze kantoormeubelwinkel! Vanaf het eerste contact werd ik vriendelijk en professioneel geholpen. De medewerkers luisterden goed naar mijn wensen en gaven deskundig advies dat perfect aansloot bij de inrichting van mijn kantoor. De showroom bood veel inspiratie en het assortiment is van hoge kwaliteit. De levering was stipt en alles werd keurig geplaatst
Alles verliep zoals afgesproken
We zijn erg tevreden over de levering van onze bureaus. Het contact met het bedrijf verliep soepel en professioneel. We kregen goed advies bij het maken van onze keuze en alles werd volgens afspraak geleverd. Betrouwbaar en klantgericht – zeker een aanrader!
In showroom? | Ja |
---|---|
Product USP | Incl. 1 legbord, sleutel aanwezig |
Afmetingen | 107 x 100 cm |
Inhoud | 1 legbord |
Afsluitbaarheid | Afsluitbaar met cilinderslot |
Merk | CEHA |
Type kast | Roldeurkast |
Type deuren | Roldeuren |
Omhuizing kleur | antraciet |
Kleur deuren | antraciet |
Kleur topblad | lichtgrijs |
Hoogte | 103 cm |
Breedte | 125 cm |
Diepte | 45 cm |
Demontabel | Niet demontabel |
Materiaal omhuizing | Metaal |
Materiaal deuren | Kunststof |
Staat van het product | ★★☆☆☆ |
Conditie | used |
KvK 75217953 BTW Nummer NL860191795B01
Goed geadviseerd