Zomervakantie: Tijdens onze zomervakantie zijn we gesloten van 30 juli t/m 8 augustus 2025. Op maandag 11 augustus gaan we weer met frisse energie van start!
|
|
De kantoor-, vergader- of horecastoel Dex is bekleed met stijlvol en slijtvast eco-leer. Dit materiaal is een slimme combinatie van leer, polyester en gerecycled leer. Wanneer leren huiden worden versneden, blijven er reststukken over. Deze resten worden vermalen en gemixt met polyestervezels, waardoor er een sterk en duurzaam materiaal ontstaat. Het eindresultaat: 70% leer en 30% polyester. Eco-leer heeft als voordeel dat het onderhoudsvriendelijk is én waterafstotend. Vuil en vocht trekken niet in het materiaal, waardoor vlekken minder kans krijgen. Ideaal voor intensief gebruik in zakelijke of horecasituaties.
De zitting van de Dex is voorzien van een verfijnd ruitpatroon, wat de stoel een elegante en eigentijdse uitstraling geeft. Dankzij het draaibare onderstel is hij niet alleen stijlvol, maar ook praktisch in gebruik. Bovendien is hij uitgerust met een self-return mechaniek, waardoor de zitting automatisch terugdraait naar de rechte basispositie – altijd netjes en opgeruimd. Perfect voor een modern kantoor, maar ook een toffe match in een horecaomgeving of thuiswerkplek. Verkrijgbaar in vier kleuren: olijfgroen, zwart, antraciet en cognac.
Dit product wordt geleverd met standaard vloerdoppen. Deze passen niet op iedere vloer. Wij verwachten dat u zelf verantwoordelijkheid neemt om uw vloer te beschermen met bijpassende vloerbeschermers.
Specificaties:
Vragen over dit product? Bel of mail ons, of kom vrijblijvend langs in onze showroom!
Heel goed!
Prima
Zeer positieve ervaring met Van der Meulen Kantoormeubelen
Resultaat overtreft de verwachting
Super
Goede kantoorartikelen en goede communicatie
Goed geholpen, correcte en flexibele levering
Heel goed
Hele goede service!
Goed geadviseerd in de winkel en later aan de telefoon bij het bestelproces. Snelle levering. Goede uitleg van werking van de stoel. Fijn dat de stoel gemonteerd geleverd werd.
Duidelijke uitleg over de instelmogelijkheden van de gekochte bureaustoel. Nam er de tijd voor.
Vlotte bestelling en vlotte levering.
Zeer klantvriendelijk en meedenken met de klant over de keuze van bureaustoel passend bij de juiste persoon qua werkzaamheden en persoonlijke leefomstandigheden. Daarnaast werd mij een DRABERT Entrada NPR1813 geadviseerd, die qua zitcomfort en degelijkheid enorm veel toevoegt met het nieuwe thuiswerken. Betreft een heerlijk zittende ergonomische stoel, vooral geschikt voor mensen met een lang postuur. Groot compliment voor Dave en Martijn, die zeer empathisch uitblinken tijdens telefonisch contact met de klant, en bovengenoemde bureaustoel voor een zeer scherpe prijs aan mij aanbood. Van der Meulen Kantoormeubelen in Katwijk is een vertrouwd adres als het gaat om kwalitatieve kantoormeubelen, en doet wat het beloofd. Aanbevelenswaardig!
Na een grondige renovatie van onze locatie hebben wij met een architect gekeken naar de inrichting. Tijdens dit proces zijn wij uitstekend begeleid door VDM, zelfs op locatie bij de leverancier. Het resultaat is prachtig en overtreft de verwachting die er van te voren was. Daarin heeft VDM een belangrijke, ook adviserende, rol gehad.
Goede communicatie. Fijne mensen die goed weten waar ze over praten. Goede service.
Goede kantoorartikelen voor een mooie prijs en goede communicatie over de aflevering.
Ik heb al meerdere producten afgenomen, zowel nieuw als 2e hands. Iedere keer is de service goed en de producten voldoen aan de verwachting. Kan het zeker aanraden. Is mijn adres voor kantoormeubelen.
Van geïmproviseerde proefzit in het magazijn tot keurige en vriendelijke aflevering bij mij thuis. Eindelijk een goeie bureaustoel. Dank !
Wij waren op locatie om een bank te bekijken en liepen tegen een bureaustoel aan die precies was zoals ik wilde en goed geprijsd was. De medewerkers waren heel erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Ook in het contact later in de tijd en bij aflevering heb ik alle communicatie als zeer prettig ervaren. Er is alleen geen handleiding bij de bureaustoel geleverd, maar ik schroom niet hen daar nog even over te bellen ;-)
Binnen in de showroom goed geholpen. Twee goede stoelen gevonden. "Voor iedereen zit een goede stoel net anders.", vertelde de verkoper. Dat klopt! Twee stoelen op de afgesproken dag geleverd en twee trappen omhoog gesjouwd. Prima service!
Top.
Ik ben ontzettend tevreden over mijn ervaring met deze kantoormeubelwinkel! Vanaf het eerste contact werd ik vriendelijk en professioneel geholpen. De medewerkers luisterden goed naar mijn wensen en gaven deskundig advies dat perfect aansloot bij de inrichting van mijn kantoor. De showroom bood veel inspiratie en het assortiment is van hoge kwaliteit. De levering was stipt en alles werd keurig geplaatst
Alles verliep zoals afgesproken
We zijn erg tevreden over de levering van onze bureaus. Het contact met het bedrijf verliep soepel en professioneel. We kregen goed advies bij het maken van onze keuze en alles werd volgens afspraak geleverd. Betrouwbaar en klantgericht – zeker een aanrader!
In showroom? | Nee |
---|---|
Product USP | Draaibaar met self-return mechaniek, afneembaar, diverse kleuren |
Type | 4 poots |
Comfort | Goed comfort |
Merk | LabelWise |
Stapelbaar | Niet stapelbaar |
Armleuningen | Met armleuningen |
Zithoogte | 49,5 cm |
Stofkleur | zwart |
Onderstelkleur | zwart |
Breedte | 67 cm |
Diepte | 61 cm |
Hoogte | 81 cm |
Conditie | new |
KvK 75217953 BTW Nummer NL860191795B01
Goed geadviseerd