Betaalmogelijkheden: nieuwe en gebruikte kantoormeubelen
Benieuwd naar de betaalmogelijkheden om je nieuwe en gebruikte kantoormeubelen af te rekenen? Dat kan via iDeal, met PayPal, door te pinnen, contant te betalen of het binnen 8 dagen naar ons over te boeken. Ook klanten vanuit België en Duitsland kunnen afrekenen via de website. Voor internationale klanten zijn er ook mogelijkheden, welke we graag persoonlijk bespreken.
- Betalen met iDeal
Eenvoudig en betrouwbaar via je eigen bank. Direct verwerkt en bovendien vrij van extra kosten. - Betalen met PayPal
Eenvoudig via je PayPal-account of met een creditcard. Direct verwerkt, inclusief 180-dagen verzekering. Houd rekening met 3,5% kosten die PayPal berekent. - Pinnen bij levering of ophalen
Uitermate betrouwbaar en heel eenvoudig. Betalen zodra de levering plaatsvindt of je de meubelen komt ophalen. - Contant betalen bij levering of ophalen
Kosteloos betalen. Heeft niet onze voorkeur, vanwege jouw en onze veiligheid. - Overboeken binnen 8 dagen na levering
Beschikbaar voor bedrijven, stichtingen, overheden en semi-overheden. Wij behouden ons het recht voor deze betaalmogelijkheid te weigeren, zonder opgaaf van reden. Vrij van extra kosten. - Betalen vanuit België
Je kunt via CBC/KBC en Bancontact betalen wanneer je België gekozen hebt als land. Let op dat je wel eerst België als leveradres kiest. Dan komen de extra betaalmogelijkheden vanzelf tevoorschijn. - Betalen vanuit Duitsland
Je kunt via Sofort betalen wanneer je Duitsland gekozen hebt als land. Let op dat je wel eerst Duitsland als leveradres kiest. Dan komt de Sofort mogelijkheid vanzelf tevoorschijn. - Betalingscondities op maat
Wanneer je met bovenstaande mogelijkheden niet uit de voeten komt, is er altijd maatwerk mogelijk. Vraag naar de mogelijkheden bij onze verkoopafdeling.