Wat zijn Revived Kantoormeubelen?
Met Revived kantoormeubelen kunnen bedrijven niet alleen genieten van duurzame, milieuvriendelijke en praktische oplossingen voor hun kantoorinrichting, maar ook aanzienlijke kostenbesparingen realiseren.
Zomervakantie: Tijdens onze zomervakantie zijn we gesloten van 30 juli t/m 8 augustus 2025. Op maandag 11 augustus gaan we weer met frisse energie van start!
Tweedehands Productstaat
Bij een 3-sterren status kun je een product verwachten wat technisch helemaal in orde is, zonder al te veel gebruikssporen als krassen en deuken.
Wel zullen er altijd zichtbare tekenen van gebruik zijn, zoals krasjes op voetkruizen, omhuizing of planken bijvoorbeeld. Je kunt uiteraard altijd zelf even langs komen om het te beoordelen.
|
|
ACTIE! Zo lang de voorraad strekt nu gratis met Vitra ladenblok t.w.v. € 59,00! Zie hieronder de specificaties van het ladenblok, en foto's zijn aanwezig tussen de afbeeldingen.
Het Vitra Ad Hoc bureau is een van de bekendere Vitra producten, een opvallend, one-of-a-kind bureau, dat iedere kenner er direct tussen uit pikt! De bureaus zijn 100% origineel, van de bladen tot het onderstel, en natuurlijk het slingermechaniek, dus een echt Vitra kwaliteitsproduct.
Deze bladen zijn niet recht toe recht aan, maar hebben een kleine druppel aan één van de twee zijden (links of rechts). We hebben beide modellen, waarbij een "rechts model" betekent dat die aanbouwdruppel rechts zit bij aanschuiven, en een "links model" betekent dat de aanbouwdruppel links zit bij aanschuiven.
Ook goed om te weten is dat de slingerzijde altijd aan de minst diepe kant zit, dit houdt in de zijde van het blad die 80 cm diep is. Bij een rechts model betekent dit dat de slinger links zit, en bij een links model zit de slinger rechts.
De bladkleur van dit bureau is lichtgrijs, en het onderstel is gekleurd in chrome (gepolijst aluminium).
Specificaties:
Extra opties:
Specificaties actie ladenblok:
Staat van het product | ★★☆☆☆ |
---|
Wil je één van deze prachtexemplaren met eigen ogen komen bezichtigen? Geen enkel probleem! Hij staat in onze showroom te Katwijk ZH en je bent van harte welkom om eens vrijblijvend langs te komen!
Heel goed!
Prima
Zeer positieve ervaring met Van der Meulen Kantoormeubelen
Resultaat overtreft de verwachting
Super
Goede kantoorartikelen en goede communicatie
Goed geholpen, correcte en flexibele levering
Heel goed
Hele goede service!
Goed geadviseerd in de winkel en later aan de telefoon bij het bestelproces. Snelle levering. Goede uitleg van werking van de stoel. Fijn dat de stoel gemonteerd geleverd werd.
Duidelijke uitleg over de instelmogelijkheden van de gekochte bureaustoel. Nam er de tijd voor.
Vlotte bestelling en vlotte levering.
Zeer klantvriendelijk en meedenken met de klant over de keuze van bureaustoel passend bij de juiste persoon qua werkzaamheden en persoonlijke leefomstandigheden. Daarnaast werd mij een DRABERT Entrada NPR1813 geadviseerd, die qua zitcomfort en degelijkheid enorm veel toevoegt met het nieuwe thuiswerken. Betreft een heerlijk zittende ergonomische stoel, vooral geschikt voor mensen met een lang postuur. Groot compliment voor Dave en Martijn, die zeer empathisch uitblinken tijdens telefonisch contact met de klant, en bovengenoemde bureaustoel voor een zeer scherpe prijs aan mij aanbood. Van der Meulen Kantoormeubelen in Katwijk is een vertrouwd adres als het gaat om kwalitatieve kantoormeubelen, en doet wat het beloofd. Aanbevelenswaardig!
Na een grondige renovatie van onze locatie hebben wij met een architect gekeken naar de inrichting. Tijdens dit proces zijn wij uitstekend begeleid door VDM, zelfs op locatie bij de leverancier. Het resultaat is prachtig en overtreft de verwachting die er van te voren was. Daarin heeft VDM een belangrijke, ook adviserende, rol gehad.
Goede communicatie. Fijne mensen die goed weten waar ze over praten. Goede service.
Goede kantoorartikelen voor een mooie prijs en goede communicatie over de aflevering.
Ik heb al meerdere producten afgenomen, zowel nieuw als 2e hands. Iedere keer is de service goed en de producten voldoen aan de verwachting. Kan het zeker aanraden. Is mijn adres voor kantoormeubelen.
Van geïmproviseerde proefzit in het magazijn tot keurige en vriendelijke aflevering bij mij thuis. Eindelijk een goeie bureaustoel. Dank !
Wij waren op locatie om een bank te bekijken en liepen tegen een bureaustoel aan die precies was zoals ik wilde en goed geprijsd was. De medewerkers waren heel erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Ook in het contact later in de tijd en bij aflevering heb ik alle communicatie als zeer prettig ervaren. Er is alleen geen handleiding bij de bureaustoel geleverd, maar ik schroom niet hen daar nog even over te bellen ;-)
Binnen in de showroom goed geholpen. Twee goede stoelen gevonden. "Voor iedereen zit een goede stoel net anders.", vertelde de verkoper. Dat klopt! Twee stoelen op de afgesproken dag geleverd en twee trappen omhoog gesjouwd. Prima service!
Top.
Ik ben ontzettend tevreden over mijn ervaring met deze kantoormeubelwinkel! Vanaf het eerste contact werd ik vriendelijk en professioneel geholpen. De medewerkers luisterden goed naar mijn wensen en gaven deskundig advies dat perfect aansloot bij de inrichting van mijn kantoor. De showroom bood veel inspiratie en het assortiment is van hoge kwaliteit. De levering was stipt en alles werd keurig geplaatst
Alles verliep zoals afgesproken
We zijn erg tevreden over de levering van onze bureaus. Het contact met het bedrijf verliep soepel en professioneel. We kregen goed advies bij het maken van onze keuze en alles werd volgens afspraak geleverd. Betrouwbaar en klantgericht – zeker een aanrader!
In showroom? | Ja |
---|---|
Product USP | ***ACTIE*** wing model, chrome onderstel |
Afmetingen | 200 x 80 cm |
Norm(en) | NEN-EN 527 |
Model | Wingmodel |
Zitten of staan? | Zitten |
Merk | Vitra |
Instelbaarheid | Slinger instelbaar |
Type onderstel | A-poot |
Materiaal blad | Melamine |
Materiaal | Aluminium |
Breedte | 200 cm |
Diepte | 80 cm |
Hoogte | 62 - 82 cm |
Staat van het product | ★★★☆☆ |
Conditie | used |
Met Revived kantoormeubelen kunnen bedrijven niet alleen genieten van duurzame, milieuvriendelijke en praktische oplossingen voor hun kantoorinrichting, maar ook aanzienlijke kostenbesparingen realiseren.
Ben je op zoek naar een betaalbare en duurzame optie voor het inrichten van jouw kantoor? Dan is het vinden van een perfect tweedehands bureau misschien wel de oplossing!
KvK 75217953 BTW Nummer NL860191795B01
Goed geadviseerd